Комфортна їзда в літній сезон: які шини – найтихіші?

Багато водіїв при виборі літніх шин звертають увагу на рівень шуму, який видається з-під коліс. Сьогодні дізнаємося, які покришки забезпечують найкращий акустичний комфорт під час їзди.

За рівнем шумності можна купити літні шини mastershina.com трьох категорій – «A» (найтихіші), «B» (середній рівень) і «C» (висока шумність). Дана інформація вказується на заводських етикетках.

На тишу ходу автомобільних шин впливають їх характеристики. Ключові з них – чотири:

  1. Щільність гуми. Чим м’якше компаунд, тим тихіше їзда. Але у таких скатів гірше працює гальмівна система, і нижча зносостійкість.
  2. Ширина протектора. Вузькі покришки набагато тихіші за широкі моделі. Але погіршується курсова стійкість машини, що особливо проявляється в поворотах і при їзді на високих швидкостях.
  3. Блоки на компаунді. Чим більше протекторних блоків і чим вони більші за розмірами, тим краще згладжується шумність. Але і у таких шин є мінуси – через габаритні шашки підвищується вага покришок, керувати якими складніше.
  4. Малюнок протектора. Найкомфортнішу їзду забезпечить літня гума з класичним ненаправленим малюнком на компаунді. Шумність відмінно пригнічується симетрично розташованими ламелями, якими вкриті рівномірно розкидані по контактній плямі блоки. Але в дощ такі покришки – далеко не найкращий варіант.
  5. Типорозмір. Експерти радять встановлювати покришки з параметрами, які прописані в техпаспорті ТЗ. Це оптимізує загальний баланс, що крім комфорту також підвищує безпеку їзди.

Тип дорожнього покриття

Технічні характеристики гуми не є єдиними факторами, що впливають на шумність. Велике значення має тип дорожнього покриття, по якому шинам доведеться їздити.

Найбільш тиха їзда забезпечується на рівному асфальті. Чим менше вибоїн під колесами, тим більш плавний хід. На ґрунтових покриттях шум посилюється, на бездоріжжі він дуже гучний через складний рельєф.

Інновації

Виробники шин не перестають працювати над вдосконаленням покришок, і одним з ключових питань є зниження шумності. Вони тестують інноваційні методи розміщення протекторних блоків, також використовуються різні варіанти сумішей. Роботи з усунення шуму ведуться 24/7, але чекати, що комусь вдасться виготовити повністю безшумні шини в найближчому майбутньому, навряд чи варто.